Trening oddechowy i mindfulness

Naucz się kontrolować swój oddech, by uspokoić umysł i rozluźnić ciało. Poznaj podstawowe techniki relaksacji i obserwacji umysłu (mindfulness).

KURS METODY BUTEJKI POŁĄCZONY Z TRENINGIEM UWAŻNOŚCI PRZEZ SKYPE!

Spokojny oddech to spokojny umysł!

Naucz się:butejko.pl - trening oddechowy i mindfulness

  • spokojnie oddychać i zmniejszać objętość oddechową
  • wyciszać umysł
  • rozluźniać ciało
  • panować nad swoimi myślami
  • jak być obecnym tu i teraz
  • jak cieszyć się z życia

Kurs metody Butejki obejmuje:

  • Cztery 45-minutowe, indywidualnie dopasowane konsultacje w odstępach tygodniowych
  • Podręcznik oddychania metodą Butejki i uważności „Spokojny oddech, spokojny umysł”
  • Nagranie relaksacji
  • Dziennik postępów
  • Techniki oddechowe, relaksacyjne i medytacyjne
  • Skuteczne porady dotyczące poprawy zdrowia

Inwestycja: 330 zł

Istnieje też możliwość dokonania wpłaty bezpośrednio na konto:
mBank  06 1140 2004 0000 3102 7532 3163
Anna Ryczek
Dąbrowa 112
33-311 Wielogłowy
Po dokonaniu przelewu proszę o mejla na adres: info@butejko.pl

Czego się nauczysz podczas kursu metody Butejki?

W czasie każdej sesji otrzymasz instrukcje dopasowane do twojego stanu zdrowia ciała i umysłu, dzięki którym będziesz w stanie nauczyć się metody Butejki w jak najszybszy i najbardziej efektywny sposób. Poznasz wszystkie ćwiczenia oddechowe Butejko oraz ich zastosowanie w ciągu dnia, nocy i aktywności fizycznej. Nauczysz się relaksować ciało i bardziej cieszyć się z życia.

Opinie osób, które wzięły udział w kursie:

Oddychanie według wskazówek dr. Butejki jest dla mnie doskonałym środkiem prowadzącym do spokoju umysłu i rozluźnienia ciała. Już po 4 tygodniowy kursie odczuwam znaczne pogłębienie zdolności do rozluźniania się w różnych okolicznościach w ciągu dnia, lepszej koncentracji, czystości i klarowności umysłu, sprawniej działa też układ trawienny i wydalniczy. Dzięki temu mam do dyspozycji więcej dobrej energii. Pomimo, że kurs odbywał się przez Skype, nie czuło się tego dystansu i braku opieki czy bezpośredniego kontaktu z instruktorem. Bardzo precyzyjny przekaz, duże współodczuwanie z kursantami, ciepły kontakt i poczucie bycia pod dobrą opieką – super!

 Darek

Bardzo użyteczna metoda. Łatwa do zastosowania w życiu codziennym. Skorzystają z niej wszyscy i ci którzy rozpoczynają swoją przygodę z oddychaniem jak i ci, którzy mają na tej ścieżce spore doświadczenia. Kurs ten polecę każdemu kto jest zainteresowany rozwojem osobistym.

Paweł Olesiak

Metodę redukcji oddechu stosuję od trzech miesięcy. Nie spodziewałam się tak głębokich efektów: jestem znacznie spokojniejsza, zdecydowanie lepiej śpię. Zniknęła większość objawów PMS, uspokoiła mi się też cera. Zaobserwowałam wzrost odporności: kiedy rodzina „łapie wirusa”, mnie infekcja w jakiś sposób omija.
Ania uczy metody Butejki w bardzo przyjazny sposób, podsyła propozycje ćwiczeń dostosowanych do indywidualnych potrzeb, dzieli się chętnie wiedzą o fizjologii oddychania i bardzo inspiruje do tego, żeby pójść o ten jeden krok (oczywiście na bezdechu) dalej.

Ewa

Metoda Butejki zauroczyła mnie swoją prostotą oraz niefarmakologicznym podejściem. Praca nad sobą przy pomocy odpowiedniego oddechu oraz ćwiczeń fizycznych spowodowały duże zmiany w moim życiu. Jestem dużo spokojniejszym wewnętrznie człowiekiem niż wcześniej. Zanim skorzystałem z kursu u p.Ani czytałem wiele na temat metody Butejki. Jednak oko i uwagi eksperta pozwoliły wyeliminować błędy, które robiłem w trakcie ćwiczeń. Kurs gorąco polecam, a osoba która go prowadzi jest niesłychanie empatyczna i ciepła.

Artur Godlewski